10 بازی برتر اندروید سال 2017 کدامند؟
 
اخبار پاور بانک

10 بازی برتر اندروید در سال 2017

توجه شما را به 10 بازی برتر اندروید که در اغلب منابع بهترین بازی‌های اندروید سال 2017 انتخاب شده اند معطوف می‌داریم. با دیجیت‌نست همراه باشید.

منبع اعدادی که به عنوان تعداد دانلود و نصب بازی برتر اندروید آمده است، گوگل پلی (Google Play Store) است. البته تعداد دانلود تنها ملاک برای انتخاب 10 بازی برتر اندرویدیِ پیش رو نبوده است. فاکتورهایی همچون نسبت رشد دانلود بازی در سال 2017، شرکت تولیدکننده، ویژگی‌های خود بازی همچون گرافیک و بخصوص بازخورد کاربران و سایت‌های مرجع، مانند سایت IGN بر انتخاب هر بازی برتر اندروید تاثیر داشته‌اند.

 

1 . بازی برتر اندروید Clash of royale

آیکون بازی Clash of royale

اولین بازی برتر اندروید که در صدر اکثر لیست ها به عنوان پرطرفدارترین بازی اندروید انتخاب شده است بازی استراتژیک اندروید clash royale یا سایر بازی‌های تولید شده توسط سازندگان بازی محبوب clash of clans (همان شرکت Supercell) است. این روزها شما نیز حتماً در میان دوستان و آشنایانتان افرادی را دیده‌اید که تمام همّ و غم خود را روی به دست آوردن امتیاز در این بازی یا اسلاف آن, مانند بازی معروف Clash of clans گذاشته و شبانه روز دست از بازی برنمی‌دارند. ممکن است بیشتر شوخی به نظر آید اما به احتمال فراوان شما نیز با نصب این بازی ساعات زیادی از زندگیتان را صرف این بازی محبوب اندروید خواهید کرد. در این بازی به صورت یک به یک یا دو به دو می‌توانید با دوستانتان رقابت کنید. روش و استراتژی بازی به اینگونه است که شما با ایجاد قلمرو، گسترش آن و نیز افزایش هرچه بیشتر نیرو باید طرف مقابل را شکست دهید. با آزاد کردن و ارتقاء دادن کارت‌هایی که در بازی پیش بینی شده‌اند به مرحله یا لِوِل (Level) بالاتر در بازی می‌رسید.

 

برای ادامه مقاله بهترین بازی اندروید 2018 کلیک نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها